Uvjeti korištenja
Načini plaćanja
Naručene proizvode i usluge Kupac može platiti na jedan od sljedećih načina:
Plaćanje prilikom preuzimanja robe
Plaćanje pouzećem u trenutku dostave, ili osobno preuzimanje u našem uredu/skladištu na adresi Industrijska cesta 12, 10 360 Sesvete.
Dostava
Cijena dostave je 3,98€
U slučaju kupnje više artikla na istu adresu, cijena dostave se obračunava samo jednom.
Proizvodi se šalju putem dostavne službe DPD.
Paketi se dostavljaju isključivo radnim danom, od ponedjeljka do petka, na navedenu adresu dostave, osim ako nije drugačije navedeno.
Proizvode je moguće naručiti za dostavu na području Republike Hrvatske, prema uvjetima koji vrijede za svako područje dostave, a ovise o načinu slanja.
Rok dostave je:
• do 3 radna dana za područje Hrvatske, osim ako nije drukčije istaknuto uz proizvod.
• do 5 radnih dana za područje otoka, osim ako nije drukčije istaknuto uz proizvod ili na popisu otoka. Popis otoka na koji DPD dostavlja možete vidjeti na njihovim službenim stranicama. Ne šaljemo pakete na otoke koji nisu navedeni na popisu.
Dostava na području Republike Hrvatske obavlja se putem dostavne službe po izboru Haro d.o.o..
Moguće je dogovoriti dostavu po želji kupca ukoliko kupac prije narudžbe postavi upit za željenu opciju dostave putem emaila: info@haroshoes.hr.
U cijenu dostave uključeno je pakiranje proizvoda.
U cijenu proizvoda nije uključena dostava, osim ukoliko nije drukčije naznačeno (naznaka „Besplatna dostava!“).
Dostava se obavlja sukladno uvjetima dostavne službe, a smatra se izvršenom u trenutku predaje proizvoda dostavne službe.
Reklamacije
Upite o proizvodima možete uputiti u pisanom obliku na našu adresu ili e-poštom na info@haroshoes.hr, u skladu s člankom 8. Zakona o zaštiti potrošača.
Kritike, komentare i pohvale možete slati e-poštom na info@haroshoes.hr.
U slučaju da je kupac iz bilo kojeg razloga nezadovoljan uslugom, ili kupljenim proizvodom može uputiti prigovor na adresu e-pošte info@haroshoes.hr ili pismeno na adresu: Industrijska cesta 12, 10360 Sesvete.
Kupac ima pravo na opravdani prigovor i na povrat robe u sljedećim slučajevima:
• Isporuka robe koja nije naručena
• Isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
U slučaju zahtjeva za povratom robe iz opravdanih razloga, kupac je dužan uputiti pisani prigovor i to e-mailom na info@haroshoes.hr, ili pismeno na adresu: Industrijska cesta 12, 10360 Sesvete.
Radi što bržeg utvrđivanja narudžbe na koju kupac ima prigovor, kupac mora navesti referencu narudžbe, broj računa ili svoje korisničko ime.
Haro d.o.o. će potvrditi primitak prigovora pismenim putem bez odgađanja, odgovor po čl.10.st.5. Zakona o zaštiti potrošača mora stići u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimljenog prigovora.
Uvažiti ćemo sve razumne pritužbe i reklamacije.
Vaše pritužbe i reklamacije ćemo nastojati riješiti u najkraćem mogućem roku.
Reklamacije priznajemo samo ako je proizvod neispravan ili oštećen, te se još uvijek nalazi u originalnoj, neoštećenoj ambalaži.
Molimo Vas da po primitku pregledate primljene artikle i u roku od 48 sati podnesete reklamaciju.
Utvrdimo li da je artikl oštećen ili neispravan kupcu nudimo zamjenu ili povrat novca.
Povrat novca može se vršiti isključivo na račun uplatitelja.