Povrat robe
PISANI PRIGOVOR POTROŠAČA
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (članak 10.), ukoliko imate bilo kakav prigovor u vezi kupljenog proizvoda ili pružene usluge, svoj pisani prigovor možete poslati putem pošte na adresu:
Haro d.o.o.
Industrijska cesta 12
10260 Sesvete
ili putem e-maila na:
Radi lakšeg utvrđivanja konkretne narudžbe, molimo da u pisanom prigovoru navedete broj narudžbe s računa, svoje ime i prezime te adresu za dostavu odgovora. Na Vaš prigovor ćemo odgovoriti u pisanom obliku u zakonskom roku od 15 dana od primitka, putem e-maila, osim ako ne zatražite drugačiji način odgovora.
Korištenjem web stranice te prihvaćanjem Općih uvjeta poslovanja prihvaćate i sve ostale uvjete navedene na web stranici www.harshoes.hr. Ukoliko se ne slažete s bilo kojim dijelom predugovorne obavijesti ili Općih uvjeta poslovanja, molimo Vas da ne koristite ovu web stranicu i da ne sklapate ugovor o kupoprodaji.
Haro d.o.o. zadržava pravo izmjene Općih uvjeta poslovanja i pravila bez prethodne najave. Svi uvjeti su u skladu sa zakonima Republike Hrvatske i pravnom stečevinom Europske unije.
Za dodatna pitanja dostupni smo na broju telefona: 099/263-9408.
DODATNO
Ukoliko je kupac pravna osoba, na njega se Opći uvjeti poslovanja primjenjuju u dijelu koji se odnosi na predmet i cijenu kupoprodaje, potvrdu sklopljenog ugovora, identitet prodavatelja, način plaćanja, isporuku robe, adresu za reklamaciju i proces kupovine. Ostali dijelovi (materijalni nedostatak, jednostrani raskid ugovora, pisani prigovor) regulirani su Zakonom o obveznim odnosima i Zakonom o elektroničkoj trgovini.
MATERIJALNI NEDOSTACI
Postupanje u slučaju materijalnih nedostataka definirano je Zakonom o obveznim odnosima (članci 400. – 429., NN 126/21).
Haro d.o.o. odgovara za materijalne nedostatke proizvoda do trenutka prijelaza rizika na kupca, kao i za one koji se pojave nakon toga, a rezultat su uzroka koji su postojali prije prijelaza rizika. Smatra se da je nedostatak koji se pojavio unutar dvije godine od prijelaza rizika postojao i u trenutku prijelaza, osim ako se dokaže suprotno.
Nedostatak postoji ako proizvod:
-
nema svojstva potrebna za redovitu uporabu ili promet,
-
nema svojstva potrebna za posebnu uporabu za koju ga kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavatelju,
-
nema ugovorena ili propisana svojstva,
-
ne odgovara uzorku ili modelu (osim ako su isti prikazani samo informativno),
-
nema svojstva koja su uobičajena za proizvode iste vrste i koja je kupac opravdano očekivao prema izjavama prodavatelja ili proizvođača,
-
je nepravilno montiran ako je montaža dio ugovora,
-
je nepravilno montiran zbog netočnih uputa za montažu.
Prema članku 402. Zakona o obveznim odnosima, prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji su bili poznati kupcu u trenutku sklapanja ugovora ili mu nisu mogli ostati nepoznati.
Kupac je dužan obavijestiti Haro d.o.o. o postojanju skrivenog nedostatka u roku od dva mjeseca od otkrivanja nedostatka, a najkasnije dvije godine od prijelaza rizika. Nakon isteka tog roka, prava iz materijalnog nedostatka prestaju, osim ako je kupac bio spriječen ostvariti ih zbog prijevare.
U slučaju materijalnog nedostatka Haro d.o.o. je, prema članku 410., dužan:
-
ukloniti nedostatak,
-
isporučiti drugi proizvod bez nedostatka,
-
odobriti sniženje cijene,
-
omogućiti raskid ugovora.
Haro d.o.o. može odbiti uklanjanje nedostatka ako bi zamjena ili popravak izazvali nerazmjerne troškove. Kupac može raskinuti ugovor tek nakon što prodavatelju ostavi primjeren rok za ispunjenje obveza.
Ako su nedostaci posljedica nestručnog rukovanja, skladištenja ili drugih zahvata od strane kupca, Haro d.o.o. ne odgovara. U takvim slučajevima, ili nakon isteka jamstvenog roka, popravak se može obaviti na zahtjev kupca uz naknadu prema važećem cjeniku.
Za pravne osobe primjenjuju se pravila iz Zakona o obveznim odnosima, uključujući posebna pravila o materijalnim nedostacima.