Česta pitanja

Cijena dostave iznosi 4 eura , besplatno dostavljamo za narudžbe veće od i za odabrane artikle. 

 

Dostavljate li u izvan RH?

Trenutno dostavljamo samo unutar granica RH.

 

Dostavljate li na otoke?

Raspored dostave na otoke možete pročitati na DPD-ovoj web stranici. Na otoke koji nisu na popisu ne dostavljamo.

 

Slučajno sam naručio/la pogrešan model / veličinu. Što mi je činiti?

Obavijestite nas što je prije moguće! Budući da prijepodnevne narudžbe šaljemo isti dan, nastojte nam javiti grešku prije nego pošiljka napusti naše skladište. Molimo da nas kontaktirate mailom, objasnite svoju žalbu na adresu: info@haroshoes.hr. Unesite što je moguće više podataka (narudžba i broj artikla) koji označavaju novu, potrebnu veličinu ili Vašu žalbu.

 

Mogu li vratiti/zamijeniti artikle?

Ako želite veći broj, drugu boju ili slično, kontaktirajte nas prije povrata. Opišite kakvu zamjenu želite na email info@haroshoes.hr sa informacijom o narudžbi. Paket mora biti vraćen u originalnom, neoštećenom, zaštićenom pakiranju.

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda te ste sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovorni za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom. Prema Zakonu o zaštiti potrošača dužni ste sami snositi izravne troškove povrata proizvoda ako koristite svoje pravo na jednostrani raskid ugovora.

Ako želite povrat sredstava ili zamjenu za drugi artikl, to je moguće unutar 14 dana. Povrat robe može se obaviti osobnim dolaskom ili slanjem na adresu našeg skladišta/poslovnice Industrijska cesta 12, 10360 Sesvete. Trošak dostave snosi kupac.